Nowoczesna organizacja działów wsparcia biznesu musi być odpowiedzią na zmieniające się wyzwania i priorytety każdej organizacji. W dobie rozwoju usług typu wspólnych i outsourcingu procesów biznesowych, a także wzrastającej roli automatyzacji procesów czy obszarów działania biznesu, przedsiębiorstwa stają przed szeregiem pytań często już na etapie tworzenia strategii dla działów wsparcia. Jaką drogę przekształceń procesów wybrać? Jaki model biznesowy będzie najodpowiedniejszy do potrzeb? Jak zaprojektować procesy i ich obsługę, aby osiągnąć założone cele biznesowe i możliwie najelastyczniej reagować na zmiany sytuacji biznesowej? Czy i na jakim etapie rozważać pomoc partnerów zewnętrznych w projekcie wdrożenia lub szerzej – w procesie obsługi funkcji biznesowych w przyszłości?
Rozważania strategiczne
Wybór modelu biznesowego dla funkcji wsparcia nierzadko jest pochodną sytuacji finansowej przedsiębiorstw...
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie
Pozostało jeszcze 93% treści
-
poprzedni artykuł
Scentralizowane przechowywanie danych
-
następny artykuł
Czas pomyśleć o automatyzacji