Dołącz do nas

Business Services Magazine

Autor Kogut Krzysztof

W kierunku center of excellence

​Przyszłość branży nowoczesnych usług dla biznesu wielu osobom jawi się jako sprzeczność. Jak bowiem usługi, których naturą jest transakcyjność i wspieranie biznesu podstawowego, mogą stać się nagle jego integralną częścią i dostarczać wartości, które zostaną docenione przez zamawiających, a finalnie włączone przez nich do strategii?

Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta, a kierunek, w którym podąża branża, silnie opiera się na wykorzystaniu funkcji zmiany organizacji i na tym, jak firmy i podmioty z sektora mogą wykorzystać ten fakt dla siebie, by znaleźć dla siebie nową rolę. O przyszłości branży, ale także jej początkach rozmawiamy z Jackiem Levernesem – człowiekiem instytucją, który prawie 15 lat temu współtworzył ABSL, główną organizację zrzeszającą firmy z tego rynku. W czasach, gdy powstawała koncepcja silniejszej integracji branży, o rynku BPO, ITO i SSC mówiło się często negatywnie. Wiele lat później sytuacja wygląda już zupełnie inaczej.

Jak zaczęła się Twoja przygoda z rynkiem nowoczesnych usług dla biznesu, a będąc precyzyjniejszym – usług wspólnych, a może bardziej outsourcingu? I dlaczego to pierwsze określenie jest Twoim zdaniem najbardziej trafne?
Dziś jest to zdecydowanie rynek nowoczesnych usług ...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 93% treści

Podstawowy

Udogodnienia dla pracowników w nowoczesnym biurowcu

Każda firma konkuruje o najlepsze talenty – niezależnie od tego, czy jest to start-up, czy uznana firma z listy Fortune 500, każdy potencjalny i obecny pracownik sprawdza kulturę biurową, środ...