Dołącz do nas

Business Services Magazine

Jak wybrać bezpieczny system biurowy w dobie RODO?

Jakość standardów bezpieczeństwa danego systemu biurowego można ocenić m.in. na podstawie tego, jak można zabezpieczyć cenne dane na urządzeniu wielofunkcyjnym przed kradzieżą i w jaki sposób odzyskać je z wyjętego dysku twardego.

Wielofunkcyjne systemy biurowe zyskały popularność zarówno w dużych, jak i mniejszych organizacjach ze względu na swoją uniwersalność oraz odpowiedź na potrzebę skutecznego zarządzania obiegiem dokumentów. Na rynku dostępne są różnorodne rozwiązania i konfiguracje. Jak spośród sporej oferty wybrać to odpowiednie dla naszej firmy? Czy wszystkie gwarantują nam wystarczające bezpieczeństwo ochrony danych osobowych w świetle obowiązujących przepisów RODO? Na co powinniśmy zwrócić uwagę przy wyborze systemu drukującego do biura?

Bezpieczeństwo danych stanowi jeden z najważniejszych filarów zarządzania dokumentacją każdej firmy. Wprowadzenie w życie zasad RODO wymaga od przedsiębiorców właściwego podejścia do obiegu wrażliwych informacji, w tym danych osobowych w firmie. Tymczasem co raz częściej pojawiają się głosy, że brak zabezpieczeń w infrastrukturze druku to poważna kwestia dotycząca bezpieczeństwa danych, również w...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie

Pozostało jeszcze 82% treści

Podstawowy

Udogodnienia dla pracowników w nowoczesnym biurowcu

Każda firma konkuruje o najlepsze talenty – niezależnie od tego, czy jest to start-up, czy uznana firma z listy Fortune 500, każdy potencjalny i obecny pracownik sprawdza kulturę biurową, środ...