Wielofunkcyjne systemy biurowe zyskały popularność zarówno w dużych, jak i mniejszych organizacjach ze względu na swoją uniwersalność oraz odpowiedź na potrzebę skutecznego zarządzania obiegiem dokumentów. Na rynku dostępne są różnorodne rozwiązania i konfiguracje. Jak spośród sporej oferty wybrać to odpowiednie dla naszej firmy? Czy wszystkie gwarantują nam wystarczające bezpieczeństwo ochrony danych osobowych w świetle obowiązujących przepisów RODO? Na co powinniśmy zwrócić uwagę przy wyborze systemu drukującego do biura?
Bezpieczeństwo danych stanowi jeden z najważniejszych filarów zarządzania dokumentacją każdej firmy. Wprowadzenie w życie zasad RODO wymaga od przedsiębiorców właściwego podejścia do obiegu wrażliwych informacji, w tym danych osobowych w firmie. Tymczasem co raz częściej pojawiają się głosy, że brak zabezpieczeń w infrastrukturze druku to poważna kwestia dotycząca bezpieczeństwa danych, również w...
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie
Pozostało jeszcze 82% treści
-
poprzedni artykuł
Twój klient powinien być fanem Twoich usług
-
następny artykuł
Biurowa cyfrowa rewolucja