Nowe biuro Accenture Operations w Proximo liczy 11 tys. m2, gdzie na 5 piętrach ulokowano blisko 1500 pracowników. Jak przebiegał proces przeprowadzki i aranżacji? Jakie nowoczesne rozwiązania technologiczne zastosowała firma w swoim nowym biurze? Czym jest Command Center? Dlaczego najemcy stają się coraz bardziej wymagający i co firmy z sektora GBS/SSC/BPO biorą pod uwagę przy wyborze lokalizacji? Opowiada o tym Edyta Gałaszewska-Bogusz, dyrektor w Accenture Operations Polska.
Chciałam porozmawiać o Państwa przeprowadzce biura i jego głośnej aranżacji. To był bardzo duży projekt.
To był ogromny projekt, na którego realizację mieliśmy niewiele czasu. Większość pięter wykończyliśmy jednak już w ciągu trzech miesięcy.
Sam proces przeprowadzki nie mógł wpływać znacząco na komfort pracy i z tego powodu zorganizowaliśmy ją w weekendy, aby pracownicy mogli przyjść na przy...
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie
Pozostało jeszcze 94% treści
-
poprzedni artykuł
Jak wybrać bezpieczny system biurowy w dobie RODO?
-
następny artykuł
Nowoczesny wynajem samochodów dla firm