Dlaczego zdecydowali się Państwo na rebranding? Jakie innowacyjne rozwiązania się z nim wiążą?
Firma Express specjalizuje się w wynajmie samochodów już od ponad 20 lat. Dzisiaj można skorzystać z naszych usług w ramach klasycznego „rent a car” w ciągu jednego dnia, a także skorzystać z wynajmu średnioterminowego, który trwa kilka miesięcy, lub długoterminowego, który obejmuje kilka lat. Takie rozwiązanie jest naszym atutem na rynku i daje nam przewagę nad innymi dostawcami.
Potrzeba nowego spojrzenia na pozycjonowanie marketingowe marki Express stała się absolutną koniecznością przede wszystkim z uwagi na bardzo intensywny rozwój zainteresowania usługami wynajmu w obszarze B2B.
W 2009 r. Express wyodrębnił w swojej ówczesnej ofercie wynajem na miesiące, opisując go jako najem średnioterminowy i klasyfikując w okresie od 1 do 24 miesięcy. Odbiorcami tej kategorii wyna...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie
Pozostało jeszcze 87% treści
-
poprzedni artykuł
Biurowa cyfrowa rewolucja
-
następny artykuł
Kraj rosnących płac