Dołącz do nas

Business Services Magazine

„It is OK to fail”, czyli jak stworzyć kulturę innowacyjności w organizacji?

Rozmawiamy z Radosławem Ratajczakiem, CEO SHOPA, absolwentem Programu Top 500 Innovators, byłym dyrektorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości i dyrektorem Regionalnego Centrum Innowacyjności

Design thinking to sposób myślenia designerów o projektowaniu użytkowym, który z powodzeniem możemy wykorzystać podczas wprowadzania innowacji w swojej firmie. O tym, jak nauczyć się myślenia projektowego, jak stworzyć kulturę innowacyjności w organizacji i dlaczego przy wprowadzaniu nowych projektów powinniśmy pozwolić pracownikom na porażkę, rozmawiamy z Radosławem Ratajczakiem, CEO SHOPA, absolwentem Programu Top 500 Innovators (stażu na Uniwersytecie Stanforda) byłym dyrektorem Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości i dyrektorem Regionalnego Centrum Innowacyjności – Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy

Design thinking zyskuje ostatnio na popularności, choć nie jest to jeszcze narzędzie znane przez wszystkie duże organizacje w Polsce. Czy możesz zatem zdefiniować to pojęcie i przedstawić jego historię?

Design thinking, czyli inaczej myślenie projekt...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 94% treści

Podstawowy

Udogodnienia dla pracowników w nowoczesnym biurowcu

Każda firma konkuruje o najlepsze talenty – niezależnie od tego, czy jest to start-up, czy uznana firma z listy Fortune 500, każdy potencjalny i obecny pracownik sprawdza kulturę biurową, środowisko i zalety pracy w danej organizacji. Atrakcy...
Podstawowy

Twój klient powinien być fanem Twoich usług

Doskonała obsługa klienta jest marzeniem wielu organizacji. Niestety, jednocześnie wiele z nich boryka się z problemami w tym zakresie. Podstawowym błędem popełnianym przez liderów w sytuacjach kryzysowych jest wyznawanie zasady „klient nasz pan” – zamiast okazania zrozumienia przed...